Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Totul a început în urmă cu 5 luni. Un bărbat m-a agăţat într-un club de fiţe din Los Angeles.

A aflat că lucrez ca damă de companie, foarte scumpă dar era în delir, era extrem de atras de mine şi chiar ar fi făcut orice ca să mă aibă! A insistat timp de 3 zile ca un nebun dar eu mă jucam cu el, deşi îl doream şi eu cu adevărat.

L-am iubit, este frumos şi sexy. Nu i-am refuzat nimic. Am fost o femeie iubitoare, atrasă fizic de acest om special. Dar într-o noapte, mi-a trimis un mesaj sms că mă părăseşte. Nu ştiu de ce! Este un eşec neaşteptat pentru mine şi vă declar că nu sunt deloc obişnuită cu asta.

A fost oare gelos pe alţii, cu care ieşam din interes? Ştia clar ce meserie am. Un prieten bun care îl cunoaşte mi-a spus că el avea gânduri foarte serioase cu mine însă m-a părăsit, totuşi. Îl vreau în braţele mele şi aş face orice pentru acest lucru.

Simt că-l iubesc cu tărie şi mă topesc de dorul lui. Are farmece făcute sau eu vreun blestem şi nu ştiu? Se joacă cu sentimentele şi emoţiile mele? Chiar vreau să-mi spuneţi adevărul. Insist.

Carmina, Los Angeles, SUA

Acest bărbat este acum prins în mrejele altei femei, pe care o cunoşti. Este chiar din anturajul tău.

Este o femeie blondă, tenace, periculoasă, posesibă, invidioasă, geloasă, rea, autoritară, deşi arată o cu totul altă imagine. Ştie să disimulze perfect.

Da, are vrăji făcute prin păpuşa voodoo şi asta îl face să acţioneze după cum dorteşre ea, care îl manipulează total. Ai nevoie de multă răbdare şi tenacite pentru a fi din nou cu acest om. Dar vei fi, deoarece văd în oglinda mea fermecată că el este jumătatea ta. Sună-mă ca să-ţi dau şi alte amănunte.

Prezicător astrolog Gergely Eduard Rogere

Contact: 0741.430.118

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoare-romania.com

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoare-romania.ro

copyright prezicător astrolog Gergely Eduard Rogere

copyright prezicător astrolog Gergely Eduard Rogere

Tag(s) : #Mesaje
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :